Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!'

Voor het team Geo-informatie zijn we per januari 2023 op zoek naar een enthousiaste:

Beheerder Geo-Informatie, voor 32 - 36 uur per week.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Het team Geo-Informatie maakt deel uit van het fysiek domein en is verantwoordelijk voor het inwinnen, bijhouden en leveren van geo-basisregistraties die organisatiebreed gebruikt worden. Naast de basis- en kernregistraties (zoals BGT, BAG en de BOR) behoort het administratieve beheer van de gemeentelijke eigendommen, grondtransacties en het beheer van (geografische) informatiesystemen tot de taken van het team. De mensen binnen dit leuke team zijn behalve enthousiast en betrokken  zeker ook gericht op verdere ontwikkeling.

Wat ga je doen

Als Beheerder Geo-Informatie ben je een allrounder op het geo-data vak. Je draagt bij aan de werkzaamheden van het team in brede zin. En je bent verantwoordelijk voor het beheren en verwerken van de basisregistraties zoals de BAG, de BGT, de BRO en de BRK-PB. Je houdt je bezig met het actualiseren van de gegevens en het verwerken van mutaties. Daarnaast werk je actief en proactief aan kwaliteitsverbetering en stem je dat af met gebruikers. Je krijgt veelzijdige en afwisselende werkzaamheden en zal werken met zeer betrokken en gedreven collega’s. Je krijgt ook veel vrijheid voor eigen inbreng en wij waarderen initiatieven die ons werk beter maken. 

Een aantal voorbeelden van je taken

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor in- en externe klanten bij verzoeken om Geo-Informatie.
  • Je verwerkt BGT- en BAG-geometrie en verstrekt opdrachten aan de (externe) landmeter. 
  • Je zet de verwerkte mutaties door naar de verschillende vakgebieden zoals Beheer openbare ruimte.
  • Je maakt op verzoek van collega’s verkooptekeningen en andere kaarten.
  • Tussendoor heb je contact met collega’s uit verschillende disciplines om af te stemmen.
  • Je bekijkt of er nog acties en terugmeldingen open staan om de kwaliteit van de basisregistraties te verbeteren.
  • Gericht op teamontwikkelingen neem je geregeld deel aan projecten en programma’s om hieraan je bijdrage te leveren.

Wat breng je mee

We zoeken een enthousiaste beheerder met passie voor het geo-vak. Iemand die van ons wil leren, maar waar van wie wij ook kunnen leren. Binnen de grenzen van je mogelijkheden durf je buiten de bestaande kaders te denken en je ziet geen problemen maar uitdagingen. Je bent klantgericht, zelfstandig en gedreven professional die goed kan communiceren en de samenwerking op zoekt. Daarnaast ben je uiteraard accuraat, integer en kun je goed plannen en organiseren.

Verder heb je:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur een opleiding in Weg- en Waterbouw, Bouwkunde, Bedrijfskunde en/of Geodesie;
  • Werkervaring met administratieve geo-registraties en GIS toepassingen;
  • Kennis van AutoCAD/TopoCAD of een vergelijkbaar systeem is een pré.

Wat bieden we jou

Bij deze leuke, afwisselende en veelzijdige functie staat jouw persoonlijke ontwikkeling hoog op onze agenda. Verder hebben we voor jou een:

  • Jaarcontract, met de intentie om dit te verlengen voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris van € 4.208,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 9). Doorgroei naar maximaal € 4.671,- bruto per maand is mogelijk;
  • Je OV-reiskosten krijg je vergoed, of je krijgt een kilometervergoeding als je met de auto komt; 
  • Individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je salaris. Je hebt zelf de vrijheid hoe je dit laat uitbetalen. Dat kan zijn voor de aanschaf van extra verlofdagen of fiscale voordelen zoals uitruil forensenvergoeding of een sportabonnement;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken; 
  • Telefoon en laptop. 

Informatie en reageren

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Hakim Akrimi, coördinator team Geo-informatie, telefoon (035) 528 14 79

Maak als beheerder Geo-informatie samen met ons het verschil. Neem het heft in eigen handen en solliciteer op deze vacature via de sollicitatiebutton. We nemen dan snel contact op om een gesprek aan te gaan en we wachten niet tot het einde van de procedure. De procedure eindigt 11 december 2022. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.

Online solliciteren(externe link)

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.