Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening ‘Goed geregeld, graag gedaan!’ 

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de Omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega’s, een klimaatneutraal Huizen in 2050, uitvoering geven aan de kustvisie en dienstverlening op maat voor alle inwoners. Ook werken we intensief samen met gemeenten in de regio Gooi en Vecht. Zo doet Huizen de uitvoering van de werkzaamheden in het sociaal domein voor de gemeenten Laren, Blaricum en Eemnes.

Al die ontwikkelingen vragen om lef, passie, aandacht en vakmanschap. Dat geven we dan ook de ruimte. Persoonlijke ontwikkeling, van jou en je collega's, staat bij ons hoog op de agenda.

Binnen de afdeling Bestuur, burgerzaken en ondersteuning is bij het team Facilitaire zaken, werkveld Bedrijfsrestaurant een vacature voor de functie:

  • Medewerker bedrijfsrestaurant voor 16,00 uur per week

Wat ga je doen

In ons bedrijfsrestaurant komen dagelijks zo’n 90 collega’s gebruik maken van de lunch. Voor die tijd zorg je samen met vier collega’s voor de bereiding van broodjes, salades, soepen, warme gerechten en het bijvullen van de counter. Daarnaast bedien je de kassa, doe je bestellingen, ondersteun je in de spoelkeuken, vul je de koffiemachines en sta je de gasten in het bedrijfsrestaurant vriendelijk te woord. 

Voor verschillende interne vergaderingen en bijeenkomsten verzorg je de koffie en thee en/of de lunch. Bij recepties en (raads)vergaderingen in de avonduren verzorg je waar nodig in samenwerking met de bodes de catering.
Uiteraard zorg je voor een correct en hygiënisch gebruik van het restaurant, de bijbehorende keukenfaciliteiten en de koffiemachines. In het belang van deze hygiëne wordt adequaat schoonmaakonderhoud gepleegd.

Wat breng je daarvoor mee

Medewerker bedrijfsrestaurant is een representatieve functie. Gastvrijheid, dienstverlening en hygiëne heb je hoog in het vaandel staan. Je hebt bij voorkeur recente ervaring in een bedrijfsrestaurant/catering met de bereiding van producten en je bent bekend met het werken volgens HACCP wet- en regelgeving. Je bent enthousiast, weet van aanpakken, communiceert helder, je kunt zelfstandig en in teamverband werken en je bent flexibel inzetbaar. Daarnaast ben je in staat om fysieke werkzaamheden te verrichten. Je bent in het bezit van het SVH diploma Sociale hygiëne en een IVA-certificaat of je hebt de bereidheid dit te behalen.

Wat bieden wij jou

Een leuke, afwisselende functie voor 16,00 uur per week. Deze uren worden verdeeld over 4 dagen per week van maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 uur en 16.00 uur, afhankelijk van het tweewekelijkse rooster. Daarnaast word je ook in de avonduren ingezet bij recepties of vergaderingen. Het salaris is, afhankelijk van opleiding en werkervaring, maximaal € 2.590,-- bruto per maand (schaal 3) op basis van 36 uur per week, met de mogelijkheid om op termijn door te groeien naar schaal 4. Daarnaast zijn er goede arbeidsvoorwaarden, zoals scholing/training en fiscale voordelen binnen het Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is 17,05% van het bruto jaarsalaris.

Informatie en reageren

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij de teamleider Facilitaire zaken, Barbara Kirpensteijn (tel. 035 – 52 81 292).

Heb je belangstelling? Reageer dan snel via de sollicitatiebutton. We sluiten deze vacature uiterlijk op zondag 29 mei a.s. maar daar wachten wij niet op: kandidaten die wij graag willen spreken krijgen voor die tijd al een uitnodiging voor een oriënterend gesprek.

Online solliciteren

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.