Bij de afdeling Bestuur, burgerzaken en ondersteuning ontstaan bij het team Burgerzaken twee vacatures voor de functie:

Medewerker Frontoffice Burgerzaken voor 22 uur per medewerker per week. 

Wat ga je doen

Alle inwoners van de gemeente staan geregistreerd in de Basisregistratie Personen (BRP). Als medewerker frontoffice behandel je onder meer aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en verklaringen omtrent gedrag. Je verstrekt uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP), afschriften van aktes uit de registers van de burgerlijke stand en overige veelgevraagde producten.

Wat breng je daarvoor mee 

Wij zoeken representatieve kandidaten met MBO werk- en denkniveau die minimaal de verplichte Basisopleiding Burgerzaken (BO-BZ) hebben gevolgd of willen volgen. Ook heb je een paar jaar werkervaring in een soortgelijke (balie)functie. Uiteraard heb je een klantgerichte instelling, ben je flexibel, kun je snel schakelen, heb je leervermogen en overtuigingskracht en kun je goed mondeling en schriftelijk communiceren. Werken op een PC met diverse programma’s moet ook zeker geen probleem zijn.

Wat bieden wij jou

Een veelzijdige functie voor 22,00 uur per week. Deze uren worden flexibel ingezet over de hele week, dus van maandag tot en met vrijdag. De woensdag is in ieder geval een werkdag waarbij je twee verschillende diensten kunt draaien tussen 07.00 en 20.00 uur. 

Het salaris voor deze functie is, afhankelijk van opleiding en werkervaring, maximaal € 3.176,- bruto per maand (schaal 7) op basis van 36 uur per week. Voor goede en zeer ervaren kandidaten bestaat de mogelijkheid om op termijn in schaal 8 maximaal € 3.591,- bruto per maand bij 36 uur per week te komen. Daarnaast zijn er goede arbeidsvoorwaarden, zoals scholing/training en fiscale voordelen binnen het Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is 17,05% van het bruto jaarsalaris.
 

Informatie en reageren

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Jan Daamen, teamleider Burgerzaken, telefoonnummer 035 – 528 12 16.

Heb je belangstelling en wil je reageren? Dat kan tot en met zondag 18 april a.s. uitsluitend via de sollicitatiebutton.

Online solliciteren

De gesprekken vinden plaats op donderdag 29 april a.s.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.