Bij het team Communicatie van de afdeling Bestuur, Burgerzaken en Ondersteuning ontstaat binnenkort een vacature voor de functie:

Medewerker Klantcontactpunt / Telefonisch informatiecentrum voor 25 uur per week.

Wat ga je doen

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners, ondernemers en anderen. Steeds opnieuw kijk je hoe je bellers en bezoekers zo goed mogelijk kunt helpen en zelfs kunt verrassen! Je achterhaalt wat de precieze vraag is door goed te luisteren en door te vragen. Je leeft je in en geeft oprechte aandacht. Je geeft informatie over gemeentelijke producten en diensten of je verwijst door. De informatie die je daarvoor nodig hebt haal je uit het klantcontactsysteem. Daarin registreer je ook de vragen van bellers. Daarnaast reserveer je vergaderruimtes, geef je ontvangstbevestigingen af, registreer je meldingen over de openbare ruimte en beheer je de gevonden voorwerpen. Ook verricht je administratieve werkzaamheden die voortkomen uit de werkzaamheden bij het KCP/TIC. De nadruk in deze baan ligt op telefonisch klantcontact; dat is zo’n 80%.  

Wat breng je mee

Je bent klant- en resultaatgericht en je beschikt over een prima inlevingsvermogen. Je weet je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken. Je gespreksvaardigheden zijn uitstekend, waardoor je snel helder hebt wat de vraag is. Je bent duidelijk in wat mensen van ons mogen verwachten en je kunt daarin snel schakelen. De geautomatiseerde verwerking van gegevens is voor jou geen punt. Je hebt een administratieve of publieksgerichte opleiding op MBO-niveau afgerond (bijvoorbeeld medewerker KCC). Ook heb je enkele jaren werkervaring in een telefonisch klantcontactcentrum.   

Wat bieden wij jou

Een leuke en veelzijdige functie in een team waarin samenwerking hoog in het vaandel staat. De functie is voor gemiddeld 25 uur week. Deze uren worden over de hele week - van maandag tot en met vrijdag - flexibel ingezet; een vaste vrije dag per week is hierdoor niet mogelijk.

Het salaris is, afhankelijk van opleiding en werkervaring, maximaal € 2.904,-- bruto per maand 
(schaal 6) op basis van 36 uur per week. Voor zeer goede en ervaren kandidaten is het mogelijk om op termijn in schaal 7, maximaal € 3.176,-- bruto per maand bij 36 uur terecht te komen. Daarnaast zijn er goede arbeidsvoorwaarden, zoals scholing/training en fiscale voordelen binnen het Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is 17,05% van het bruto jaarsalaris.
 

Informatie en reageren

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Pauline Smulders, coördinator KCP/TIC, tel. (035) 528 17 77 of Wilma Verwoerd, teamleider Communicatie en KCP/TIC, tel. (035) 528 15 76. 

Heb je belangstelling en wil je reageren? Dat kan tot en met dinsdag 11 mei a.s. uitsluitend via de sollicitatiebutton. Een open selectiedag op dinsdag 18 mei a.s. maakt deel uit van de procedure. De kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, ontvangen op woensdag 12 mei bericht. 

Online solliciteren

Deze vacature is zowel intern als extern gepubliceerd waarbij interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang hebben op externe kandidaten.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.