Bij de afdeling Bestuur, Burgerzaken en Ondersteuning is er een vacature voor de functie:

  • Secretaresse bestuur, voor 36 per week.

Ontwikkelingen

Door vertrek van een collega binnen het Bestuurssecretariaat ontstaat er een vacature. Je werkt samen met nog een secretaresse voor het college van Burgemeester en wethouders, de gemeentesecretaris, de adjunct-secretaris en het hoofd van de afdeling.

Wat ga je doen

Je functie als Secretaresse bestuur is veelzijdig en boeiend. Naast het beheren van de agenda’s voor Burgemeester, wethouders en gemeentesecretaris, behandel je de post voor deze personen (signaleren, afdoen, archiveren, etc.). Je verzorgt de correspondentie/e-mail, je bent eerste aanspreekpunt voor bestuurders en externen die bestuurders willen spreken. Je bereidt vergaderingen voor en zet vergaderstukken in IBabs. Andere taken zijn: bezoekers ontvangen, bijeenkomsten regelen en het bijhouden van de declaraties van bestuurders. Daarnaast behandel je aanvragen voor koninklijke onderscheidingen, informeer je betrokkenen, heb je overleg, stel je adviezen op en organiseer je de uitreiking van de onderscheidingen.

Wat breng je mee

Wij zoeken iemand die een relevante opleiding op minimaal MBO-niveau heeft gevolgd, bijvoorbeeld MBO directiesecretaresse/managementassistent. Ook heb je een paar jaar werkervaring als secretaresse. In deze baan heb je uitstekende communicatieve vaardigheden, ben je digitaal vaardig, moet je snel kunnen schakelen, talent hebben voor organiseren, zorgvuldig, flexibel en representatief zijn.

Wat bieden wij jou

Een dynamische, afwisselende en veelzijdige functie voor 36 uur per week. Minder uren is, in verband met de bereikbaarheid voor bestuurders, niet mogelijk. Je krijgt een jaarcontract met de intentie om dit te verlengen voor onbepaalde tijd. Het salaris voor deze functie is, afhankelijk van opleiding en werkervaring, maximaal € 3.176,- bruto per maand (schaal 7) op basis van 36 uur per week. De mogelijkheid bestaat om door te groeien naar schaal 8 maximaal € 3.591,- bruto per maand bij 36 uur. Daarnaast zijn er goede arbeidsvoorwaarden, zoals scholing/training en fiscale voordelen binnen het Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is 17,05% van het bruto jaarsalaris.

Informatie en reageren

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Bert Bannink, hoofd Bestuur, Burgerzaken en Ondersteuning (tel. 035 - 52 81 429) of stuur een e-mail naar a.bannink@huizen.nl.

Heb je belangstelling en wil je reageren? Dat kan tot en met 3 oktober a.s. uitsluitend via de sollicitatiebutton.

Online solliciteren

Deze vacature is zowel in- als extern gepubliceerd waarbij interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang hebben op externe kandidaten.

Acquisitie stellen we niet op prijs.