Denk mee over digitale dienstverlening van gemeente Huizen
De gemeente Huizen wil dat digitale aanvragen straks voor iedereen toegankelijker zijn. Binnenkort gaat de nieuwe Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer (Wmebv) in. Deze wet verplicht gemeenten om alle aanvragen die inwoners kunnen doen ook digitaal mogelijk te maken. Daarom organiseren we samen met de bibliotheek en Versa Welzijn een aantal inwonersbijeenkomsten.
Tijdens deze bijeenkomsten kunt u meekijken en meepraten over nieuwe digitale formulieren en diensten. Uw mening helpt ons om deze gebruiksvriendelijk en toegankelijk te maken.
Data en locatie
De bijeenkomsten vinden plaats op de volgende momenten:
- Donderdag 13 november, 10.00 tot 12.00 uur in de Bibliotheek
 - Woensdag 19 november, 10.00 tot 12.00 uur in wijkcentrum Meentamorfose
 - Donderdag 20 november, 19.30 tot 21.00 uur in wijkcentrum 't Vuronger
 
Wij zorgen voor koffie, thee en iets lekkers. Als dank voor uw deelname ontvangt u een kleine attentie.
Meld u aan
Gebruik het aanmeldformulier om u in te schrijven. Zo weten wij hoeveel mensen we kunnen verwachten.
Aanmeldformulier inwonerspanel digitalisering
Contact
Mail naar m.stekelenburg@huizen.nl als het aanmelden niet lukt of als u vragen heeft.