Maak een afspraak met Burgerzaken
Hoe werkt het?
- U maakt een afspraak via https://afspraken.huizen.nl/;
- U kiest zelf een datum en een tijdstip;
- In de bevestiging van uw afspraak vertellen wij wat u mee moet nemen.
Online afspraak maken
Voor verschillende producten van Burgerzaken kunt u online een afspraak maken. Dat geldt voor:
- Verhuizing doorgeven
- Identiteitskaart aanvragen
- Paspoort aanvragen, tweede paspoort aanvragen
- Paspoort vluchteling aanvragen
- Paspoort vreemdeling aanvragen
- Rijbewijs aanvragen
- Omwisseling buitenlands rijbewijs
- Bewijs van in leven zijn
- Garantverklaring t.b.v. een visum
- Geneeskundige verklaring
- Legalisatie handtekening
- Uittreksel BRP
- Uittreksel Burgerlijke Stand
- Verklaring omtrent gedrag (VOG)
- Waarmerken kopie
Let op: Heeft u een aanvraag gedaan voor een paspoort, een Nederlandse identiteitskaart of een rijbewijs? U kunt deze aangevraagde documenten zonder afspraak afhalen. Dat kan op: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:30 tot 12:30 en op woensdag van 13:30 tot 17:30. Op woensdagavond kunt u ook uw aangevraagde document ophalen, maar dan alleen op afspraak.
Heeft u een ander product nodig?
Maak dan een afspraak per telefoon, via 14 035.
Wanneer kunt u op afspraak terecht?
Dag | Op afspraak |
---|---|
Maandag | 08.30 - 16.30 uur |
Dinsdag | 08.30 - 16.30 uur |
Woensdag | 07.30 - 19.30 uur |
Donderdag | 08.30 - 16.30 uur |
Vrijdag | 08.30 - 15.30 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Afspraak wijzigen of annuleren
U heeft een afspraak gemaakt met Burgerzaken. Hoe kunt u de afspraak wilt wijzigen of annuleren? Dit kan via de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. In die mail staan links om de afspraak te annuleren of wijzigen.
Heeft u de e-mail met de afspraakbevestiging niet meer? Neem dan contact op met Burgerzaken via burgerzaken@huizen.nl. Of u belt naar het telefoonnummer 14 035.
Telefonisch bereikbaar
- Maandag tot en met donderdag: 8.30 tot 17.00 uur*
- Vrijdag: 08.30 tot 16.00 uur*
- Zaterdag: Gesloten
* Het kan zijn dat een medewerker die u wilt spreken, niet bereikbaar is op dat moment. Dan ondersteunt het Telefonisch Informatie Centrum bij het beantwoorden van telefoontjes. Zij sturen uw gegevens samen met uw vraag naar de betreffende afdeling, met het verzoek u terug te bellen. De medewerker die u terugbelt, heeft zo uw gegevens en kan zich voorbereiden op uw vraag.
Telefoon
14 035 - lees meer over het nummer 14 035