Maak een afspraak met Burgerzaken

Welkom op afspraak! Burgerzaken werkt op afspraak

De afdeling Burgerzaken werkt volledig op afspraak, van maandag tot en met vrijdag. De avondopenstelling op woensdag is vervallen. Ook voor het afhalen van documenten heeft u een afspraak nodig. Betalingen gaan per voorkeur per pin of contactloos.

Maak een afspraak

Rijbewijzen

Rijbewijzen zijn tijdelijk langer geldig, bekijk of dit voor u van toepassing is.

Online afspraak maken

Voor verschillende producten van Burgerzaken kunt u online een afspraak maken. Dat geldt voor : 

Heeft u een ander product nodig?

Maak dan een afspraak per telefoon, via 14 035.

Afspraak wijzigen of annuleren

U heeft een afspraak gemaakt met Burgerzaken. Hoe kunt u de afspraak wilt wijzigen of annuleren? Dit kan via de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. In die mail staan links om de afspraak te annuleren of wijzigen. 

Heeft u de e-mail met de afspraakbevestiging niet meer? Neem dan contact op met Burgerzaken via burgerzaken@huizen.nl. Of u belt naar het telefoonnummer 14 035

Bereikbaarheid

  • Maandag tot en met donderdag: 8.30 tot 17.00 uur*
  • Vrijdag: 08.30 tot 16.00 uur*
  • Zaterdag en zondag: Gesloten

* Het kan zijn dat een medewerker die u wilt spreken, niet bereikbaar is op dat moment. Dan ondersteunt het Telefonisch Informatie Centrum bij het beantwoorden van telefoontjes. Zij sturen uw gegevens samen met uw vraag naar de betreffende afdeling, met het verzoek u terug te bellen. De medewerker die u terugbelt, heeft zo uw gegevens en kan zich voorbereiden op uw vraag.

Telefoon

14 035 - lees meer over het nummer 14 035

E-mail 

U kunt mailen naar burgerzaken@huizen.nl.

Coronavirus

Informatie over het coronavirus vindt u op huizen.nl/corona.